שמירה בשליש 1 קשורה בסיכויי הצלחת המשך ההיריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. שמירה בשליש ראשון או לפחות באמצעו - קשורה בסיכויי הצלחת המשך ההיריון? (מפחיתה סיכויי הפלות/לידות מוקדמות בשליש השני למשל?) או שאין קשר בין השניים? 2. כשאורגזמה (אף ללא חדירה) גורמת להפרשה דמית קלה בשלב זה של ההיריון, מה הסיבה לכך? וסטטיסטית מה הסיכוי שגם בשליש השני והלאה תיתכן תגובה כזו?
לקריאה נוספת והעמקה
לא ברור למה את זקוקה לשמירת הריון . מנוחה עשויה לשפר את הסיכויים במקרים של דמם ממקור שליתי או אי ספיקת צוואר,למשל. אך איננה מהווה פתרון לכל הבעיות. גם לגבי השאלה השניה, יש לדעת את מקור הדימום. במידה והינך מדממת עליך לפנות לרופא המטפל