שיליה ברחם (לאחר לידה )
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדתי לפני כ-שלשושה וחצי חודשים . חודש וחצי לאחר הלידה נמצא כי נשארה חתיכת שיליה ברחם . במהלך החודש וחצי הראשונים חשתי ברע , הדימום לא פסק . רציתי לשאול מהם ההשלכות הפיסיות והנפשיות כאחד על מקרה שהשיליה לא הוצאה במלואה . ממתינה לתגובה . שני
התשובה מותנית במידע על האופן שבו טופלת ובמהלך.
לאחר חודש וחצי מהלידה הוצאה השיליה הוטרוטוסקפיה וגרידה . שאלתי : מהם ההשלכות הגופניות והנפשיות בזמן בו השיליה הייתה ברחם ( לפני הניתוח ) במשך חודש וחצי לא טופלתי מפני שהדבר עדיין לא אותר . ממתינה לתשובתך שני