שאלה - דימום בהריון (שבוע 14)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בחודש רביעי (שבוע 14) יש לי דימומים קלים מידי כמה ימים שהתחילו לי כבר מהשבוע ה- 7 לציין שאני מטופלת I.V.F ומזריקה עדיין ג'סטון 2 אמפולות שאלתי היא האם יש סיכון להמשך ההריון.
לקריאה נוספת והעמקה
יש סיכוי להמשך ההריון. עלייך לפנות בדחיפות לרופא המטפל, ראשית לגבי הדימום וכן לשקול הפסקת הטיפול בגסטון בשבוע 14.
שלום סימה! גם לי היה דימום בתחילת ההריון הקודם, וגם הוא היה הפריית מבחנה. הייתי מאוד לחוצה, אבל לאחר זמן מה הדימום פסק וההריון עבר בהצלחה. אם הדימום הוא לא רציני ובצבע אדום בהיר אין לך מה לדאוג. אבל כמובן שאת חייבת ליידע את הרופא שלך ולנוח המון. בהצלחה!!