התכווצויות של הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 20 של ההריון. ליפני 3 ימים היתחלתי להרגיש התכווצויות חזקות ברחם .התכווצויות לא סדירות אבל מופיעות לעתים קרובות ולא עוברות כבר 3 ימים. זה מאוד מדעיג ומפחיד אותי. האים מישהי מכירה תופעה הזאת? עד כמה זה מסוכן?
אני בשבוע 20 של ההריון. ליפני 3 ימים היתחלתי להרגיש התכווצויות חזקות ברחם .התכווצויות לא סדירות אבל מופיעות לעתים קרובות ולא עוברות כבר 3 ימים. זה מאוד מדעיג ומפחיד אותי. האים מישהי מכירה תופעה הזאת? עד כמה זה מסוכן? עברו עוד 5 ימים. התכווציות נמשכות ובנוסף גורמות לכאבים כמו במחזור. תופעה מתחזקת בערב. למרות שאני שוכבת במיטה במשך כול הימים האלה אין שינוי לטובה. במיון אמרו שזה צירי ברקסטון היקס, אבל רופאה שלי אומרת שזה לא קורה בשבועות האלה להכול יותר מסובך רק לא ברור מה זה (תרבית שתן - תקין) אשמך מאוד לקבל תשובה מרופא של פורום. מה דעתכה על זה? תודה מראש.