סוג דם שלילי - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשיש לאישה בהריון סוג דם שלילי היא אמורה לעשות זריקה במשך ההריון שאלתי היא 1. למה צריך את הזריקה? 2. באיזה שבוע עושים את הזריקה?
צריך את הזריקה כדי שגופך לא ידחה את ההריון כגוף זר.
גם אני עם סוג דם שלילי זריקה ראשונה קיבלתי לאחר בדיקת מי שפיר הזריקה השניה בשבוע 28 וזריקה שלישית לאחר הלידה כיון שהילד קבל סוג דם חיובי.על מנת לא לפתח נוגדנים בהריון הבא(אם התינוק מקבל סוג דם שלילי אז לא מקבלים זריקה) הריון קל ובהצלחה.