פריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול אני שנה לאחר ניתוח לפרוסקופיה שבו בוצע פתיחת חצוצרות דו צדדית ועדיין אינני בהריון , ברצוני לציין שלאחר 4 חודשים מהניתוח בוצע צילום רחם שהראה הכל תקין. שאלתי היא מה עלי לעשות כעת , האם לפנות להפריית מבחנה או להמתין?
הי XXXX , עד להפריית מבחנה יש עוד דברים שאפשר לעבור כמו: מתן הורמונים בזריקות , הזרעות וכו'. עלייך לפנות למומחה בפריון על- מנת שיעריך את מצבך וימליץ לך על הטיפול המתאים. בהצלחה!
אני גם עם בעיות פריון. יש לי ילד אחד מאיקוקלמין וילד שני מהפרית מבחנה. אני ממליצה בחום על ד"ר ווליוביץ ממרפאת נטקה (אם את גרה באזור ת"א ושייכת ל"כללית"). בהצלחה!