הריון לאחר נטילת גלולות+לאחר הרדמה כללית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע לא מומלץ להכנס להריון בחודש הראשון שלאחר הפסקת הגלולות? האם יש להמנע מכניסה להריון לאחר ניתוח בהרדמה כללית והנשמה תוך קנית?
הי דניאל, אין מניעה רפואית להכנס להריון בחודש הראשון שלאחר הפסקת הגלולות, אלא, שמכיוון שהגוף עדיין לא יציב מבחינה הורמונלית, יכולים להיות מספר ביוצים ויש סיכוי של 10% להריון מרובה עוברים. אם לאחר ההרדמה הכללית וכל הכרוך בכך, האישה בריאה ומרגישה טוב אין מניעה להרות. בהצלחה!
דפנה שלום. תודה רבה על תשובתך המהירה. להתראות בשמחות.