טיפול שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה: האם בזמן שמנסים להיכנס להריון יש להימנע מטיפול אצל רופא שיניים גם לגבר וגם לאישה ? (זריקות ההרדמה)
מה פתאום? חשוב מאוד להמשיך בשיניים באופן סדיר, הן בעת הנסיון להרות, ובעיקר גם לאורך ההריון. חשוב רק שהאישה תיידע את הרופא שהיא מנסה להרות ושיש סיכוי שהיא כבר הרה, על-מנת שהרופא ינקוט באמצעי זהירות נוספים בעת צילום השיניים (יש רופאים שמוסיפים סינור עופרת נוסף, אם כי גם כך החשיפה של הבטן לקרינה היא מינימלית). להרדמה אין כל השפעה על ההריון.