זירוז ע"י בלון? יכולות לעזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זירוז ע"י בלון יודעות מה זה אומר? יכולות לעזור?
אפרת שלום. עברתי פעמיים זרוז ע"י בלון. זה הרבה הרבה פחות מפחיד ממה שזה נשמע. הרופא מחדיר לך בלון לא מנופח לנרתיק ואחר כךמחדיר חומר שמנפח את הבלון. זה לא כואב. אם אני לא טועה צריך לשכבאחר כך במשך כחצי שעה/שעה. וזהו! את יכולה להסתובב אחר כך ולא מרגישה דבר. השלב מסוים (אצלי זה לקח לאחר הרבה שעות) את מרגישה לחץ באזור השלפוחית והבלון נופל בשירותים. הוא אמור לגרום לצירים ולפיחה של צואר הרחם. אצלי הופיעו הצירים 24 שעות לאחר שהבלון נפל. שיהיה לך בהצלחה