זיהום בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נשואה ,בת 27, יש לי דלקת בדרכי השתן ואני בהריון ..איזה תרופות אני יכולה לקחת?
חובה להתייעץ עם רופא כי פה מדובר באנטיביוטיקה
לכי לרופא לבדוק אם יש זהום שמצריך אנטיביוטיקה...(רק להרגיעך לרוב אין בעיה באנטיביוטיקה בהריון). יש פעמים שמספיק דגימת שתן עם מקלון מיוחד לראות אם יש זהום ולפעמים שולחים את השתן לתרבית שתחזור עם תשובה למחרת. יש מקרים רבים שיש רק צריבה ואין דלקת ממש ואז מספיק לשתות הרבה נוזלים, מיץ חמוצויות עוזר וגם כדורים שהרופא נותן (את שמם אני לא זוכרת) שמקילים על הצריבה. סה"כ זו תופעה די שכיחה!! לכי לרופא חבל לסבול!!!!