הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מס' ימים גיליתי שאני בהריון ואני בורה לגמרי בנושא. יש לי כמה שאלות דחופות: האם מותר לנסוע על טוסטוס באופן קבוע? האם מותר לטוס, לשהות בבריכה, בג'קוזי ובסאונה בחודש-חודשיים הראשונים?(אני אמורה לנסוע לסופ"ש). אם יש עוד דברים בסיסיים שאני צריכה לדעת שאסור או צריך לעשות-אודה אם תפרטו לי. וגם-האם יש ספר מקיף בנושא, מין "תנ"ך" לנשים בהריון?
מזל טוב!!! לנסוע על טוסטוס - בזהירות, עקרונית כן. לטוס - כן. חשוב להקפיד להסתובב הרבה במהלך הטיסה וכן לשתות הרבה (עדיף מים) בריכה - מצויין להריון ג'קוזי וסאונה - ממש ממש לא מומלץ להריון. גם לא אמבטיה חמה מדי. אסור להעלות בצורה ניכרת את חום הגוף ואסור להתייבש יתר על המידה! כל הנ"ל נכונים לא רק לחודש-חודשיים הראשונים אלא לכל אורך ההריון. ה"תנ"ך" הישראלי לנשים בהריון הוא "המדריך הישראלי להריון ולידה" של ד"ר עמוס בר והעיתונאית טלי רוזין. ספר מעולה! מומלץ לפנות למעקב הריון אצל רופא הנשים שלך לכל המאוחר כשבועיים מיום האיחור במחזור. מאחלת לך הריון קל, נעים ובעיקר בריא!
נטלי-האם את רופאה??? או סתם מישהי שמתכתבת בפורום ועונה לי מידע אישי???