קורס הכנה ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם. אני נמצאת בשבוע ה - 27 להריוני הראשון. יש לי 2 שאלות: מתי מומלץ לעשות קורס הכנה ללידה? עם שפע האפשרויות הקיימות (קורס של בית חולים, קורס הוליסטי, סדנת סופשבוע וכו') - איזה קורס מומלץ לקחת, שיהיה מצד אחד מקצועי ומנחה ומצד שני לא עמוס מידי. אשמח לתגובות. תודה, גלי
גלי, לפי מה שאני הבנתי מטיפת חלב, מומלץ להתחיל את קורס ההכנה ללידה בשבוע ה28 להריון. יש לך מבחר עצום, אבל אני החלטתי לעשות את הקוס דרך טיפת חלב כאשר יגיע זמני (אני בשבוע 24). בהצלחה. רחלי