טיפול אנטי-פטרייתי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בנסיונות להכנס להריון ויש לי מספר שאלות: 1. מה הסכוי להכנס להריון בהנחה שידוע יום הביוץ? 2. אני חשה כאילו מתחילה לי פטריה בנרתיק. במה ניתן להשתמש במידה ואני בהריון ? (עדיין לא היה האיחור...) תודה אור
הסיכוי להרות בכל מחזור, גם אם מקיימים יחסים סביב יום הביוץ, הוא רק 1 ל-6 (כלומר נמוך מ-20%). לכן אסור "להתייאש" אם לא מצליחים אחרי מחזור אחד או שניים. זה יבוא בקרוב! לגבי פטרייה בנרתיק - רופאי הנשים רושמים אגיסטן לפטרייה בנרתיק בהריון, אבל לדעתי כדאי לך להתייעץ עם רופא לפני השימוש. בהצלחה ולבריאות!