חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום עשיתי בדיקת הריון בייתית שהיתה חיובית . כמעט 3 שבועות החום שלי נע סביב 37.0 - 37.4 החום נמשך במהלך כל היום ולא רק בבוקר. בדיקות דם שללו CMV וגם שללו את מחלת הנשיקה. כמו כן אין שום סימפטומים אחרים. רופא המשפחה חושב שזה וירוס כלשהו. האם יש קשר להריון? תודה גל
בהחלט ייתכן שיש קשר להריון - בהריון חום הגוף עולה (מאז הביוץ), וזה נורמלי שיהיה חום עד 37.4ץ מה שכן, אם החום עולה על- 37.5 , אז כדאי שתקחי כדור להורדת החום. בהצלחה