מתי ביוץ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך יודעים שיש ביוץ? אני לא מרגישה שום דבר שונה, ובבדיקת דם שעשו לי בקופ"ח נאמר לי שהכל בסדר, איך אני אמורה לדעת שאני מבייצת?
הי מיכל, הביוץ מתרחש 14 יום לפני יום קבלת המחזור הבא. אם יש לך מחזור סדיר ניתן לחשב את היום המדוייק. את הביוץ לעיתים מלווים: הפרשות שקופות מהנרתיק וכאב בטן הדומה לכאב מחזור אולם ממוקד בצד אחד. ניתן למדוד את חום השחר, אולם זו בדיקה לא כ"כ מדוייקת וצריכה להתבצע בתנאים מסויימים. כמו כן ישנה ערכה בשם clear plan אשר בודקת את רמות ה- LH אשר עולות כ- 24-36 שעות לפני הביוץ. בהצלחה!!!!!!