תוצאות בדיקה- דחוף.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כנראה בסוף שבוע 4 להריון. בדיקת דם ראשונה היום יצא עם ערך 95. מתי עלי לעשות בדיקה נוספת? האם אני יכולה ללכת שוב עצמאית לקופ"ח ולבקש בדיקה מבלי הפניה? (אני רוצה לראות אם הערכים מכפילים את עצמם, כפי שהבנתי שצריך לעשות), או שעלי להמתין לתור אצל הרופא (רק שבוע הבא). האם הערך הזה נראה לכן בסדר? זה הריון ראשון ואני ממש לא מנוסה ודי אובדת עצות. אשמח לתשובות מנסיונכן...
אורנה את בהריון ואינך צריכה לעשות בדיקה נוספת כדי לראות אם הערכים מכפילים עצמם-ממש אין צורך.
עקרונית בתחילת הריון תקין הערך אמור להכפיל את עצמו מדי 48 שעות. לכן את יכולה לבצע בדיקה נוספת לפחות 48 שעות לאחר הבדיקה הראשונה. עם זאת, אין כל סיבה לבצע בדיקה נוספת. את יודעת שהנך בהריון וכעת עליך לערוך מעקב הריון אצל רופא הנשים שלך. מזל טוב, והמשך הריון קל ונעים!