הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים לכולכן !! רציתי לשאול שאלה שדי מדאיגה אותי: שבוע שעבר ותחילת השבוע הנ"ל אמור להיות הביוץ שלי. ביום שישי בבוקר, הטלתי את מימי ובעת סיום השתן, היה לי כאב עז באזור איבר המין. כשנגבתי, ירד מעט דם (מין כתם חום). כך קרה במשך כל היומיים (שישי - שבת). מאוד נלחצתי, אבל הכאב הלך ופחת, וכך גם הדימום. רציתי לשאול אם יכולה להיות אפשרות שזה היה הביוץ, או שזו דלקת בדרכי השתן !? רק אומר, שהשבוע זהו הביוץ ואנחנו מנסים די הרבה (יום כן - יום לא) אודה לכן על תשובתכן המהירה. נ.ב אני אמורה ללכת לרופא לבדיקה, אבל עד אז .... תודה והמשך יום נעים - שלומית
שלומית, זה נשמע כמו דלקת חמורה בדרכי השתן, כי אם יש דימום זה סימן שיתכן והדלקת הגיעה כבר לכליות לכן חובה לגשת מייד לרופא לקבל טיפול אינטיביוטי