מה זה אומר בטן קטנה של העובר ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה זה בדיוק אומר שלעובר יש בטן קטנה יחסית לראש ? האם זה מסוכן לעובר ?
אני לא יודעת מה זה אומר לגבי בריאות העובר אני רק יכולה לספר לך שלאורך ההריון הראשון שלי הקייף הבטן של בני הייתה באחזון ה25% ואח"כ ירדה ל10% ז"א ש90% מהתינוקות גדולים ממנו. החליטו לילד אותו לפני הזמן שבוע 39 ...והוא תינוק בריא לחלוטין מכל הבחינות!!
לי היתה בעיה של בטן גדולה,והתברר שזה היה קשור לשבוע ההריון וטבעי לחלוטין . בכל אופן היכנסי לאתר של טיפת חלב ,שאלי שאלה ותקבלי תשובה מאוד מפורטת בתוך 24 שעות WWW.TIPA.CO.IL