היכן הוא, היכן הוא, לאן הוא נעלם???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, במשך מס' שנים נטלתי בקביעות גלולות מסוג "גינרה" ולאחרונה "מילאן". לפני למעלה מחודש הפסקתי ליטול אותן, לאחר תום החפיסה. לפני שהתחלתי עם הגלולות, המחזור היה לא כ"כ סדיר וארוך - לרוב כ- 35 יום. כל משך נטילת הגלולות לא היו הפרעות במחזור. מועד הווסת האחרון היה 4.11.01, ומאז אין כל דימומים/כאבים. אני סובלת ממשקל ירוד, אך לאחרונה עליתי מעט. בעבר הייתי במשקל נמוך יותר ובכל זאת היתה וסת. האם התופעה נורמלית? ממה זה עשוי לנבוע?
מהר מהר ללכת לבדיקות