הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ניתן לעשן בזמן ההריון בתחילת ההריון עד 5 סיגריות ליום? האם ניתן לאחר תחילת החודש הרביעי לעשן 3 סיגריות ליום? מהי רמת הסיכון בכמות זו לעומת כמות של 10-20 סיגריות ליום? אודה לתשובה מהירה
הי ענבל, בהריון, בכל שלביו, אסור לעשן- זה פוגע באישה ובעובר!
ענבל יקרה, אין פה שאלה של ניתן או לא ניתן אף אחד לא אומר לך ולא מחייב אותך לעשות או לא לעשות. הרופאים תמימי דיעים בעניין זה שעישון מזיק ועלול לגרום למשקל עובר נמוך ואפילו לידה מוקדמת. במעשי וביום יום, החומרים הרעילים הנמצאים בסיגריה עוברים את השיליה הישר אל עוברך, שבזמן שאת מעשנת, כמות החמצן בדמך יורדת באופן משמעותי ועוברך, שמקבל בעצם חמצן ממך, לא יכול לנשום, עכשיו תכפילי את זה ב-10 פעמים ביום (10 סיגריות ביום) ותשאלי את עצמך אם זה מה שאת רוצה לעשות לעוברך.