הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת חודש תשיעי תאריך לידה משוער הור 29.11.01 והעובר טרם התהפך האם ישנו עדיים סיכוי שהוא עוד יתהפך ? אם לא מה היא האלטרנטיבה שקיימת בפני אודה אם תענו לי בהקדם אני די בלחץ תודה רחלי
הי רחלי, עובר צריך להתהפך עד שבוע 37.אם הוא לא עושה זאת יש אפשרות לבצע היפוך חיצוני בשבוע 38- 37. זו פרוצדורה שמבוצעת בחדר לידה תחת הנחיית אולטרה- סאונד וסיכויי ההצלחה ממנה הם 60-50%. אם אינך רוצה בביצוע פעולה זו הרי שנותרה בפניייך האפשרות לניתוח קיסרי. בהצלחה!
רחלי, כנראה שהוא לא יתהפך (פשוט מחוסר מקום!) האפשרויות האחרות הן היפוך יזום, לידה בניתוח קיבסרי, לידת עכוז ועוד. בבדיקה הבאה אצל רופא הנשים שלך התייעצי איתו בקשר לאפשרויות העומדות בפנייך הסיכויים והסיכונים.