תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני כרגע בשבוע 7 להריון. בימים האחרונים התחלתי לסבול מצרבת ומגזים בבטן. האם זה סביר שיתחילו תופעות כאלה בשלב הזה? האם יש לזה פתרון? קיבלתי המלצה לכדורים נגד צרבת בשם Tums האם מותר לקחת אותם בהריון? תודה רבה ושבוע טוב דנה
מותר לקחת אותם בהריון ואין בעיה אך נראה לי שבשלב כה מוקדם אין להעייתך קשר להריוןן
הריונך עדיין צעיר מכדי שיגרום לך לצרבת כי עוברך עדין לא גדול מספיק בכדי שבטנך תלחץ על הסרעפת. בכל אופן כדאי לך לברר עם עצמך אילו מאכלים גורמים לך לצרבת ופשוט להמנע מהם. באשר לכדורים אין שום בעיה ליטול אותם אלה הם כדורי סידן.