דחוף - כדורי איקולקין - להגברת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן רציתי לדעת הרופא אמר לי לקחת 2 כדורים ביום ,איקולקין - להגברת ביוץ , במשך 5 ימים. היום אני אמורה להתחיל לקחת האם אני צריכה לקחת את 2 הכדורים יחד או שהייתי צריכה לקחת 1 בבוקר 1 בערב מה אני עושה, אם עד עכשיו לא לקחתי!! בבקשה עזרו לי תודה
הי מיכל במידה ומדובר בכדורי איקאקלומין אז צריך לקחת אותם בפעם אחת את שתי הכדורים עם אוכל. במידה ועוד לא התחלת אבל לא נגמר היום זה בסדר את יכולה לקחת רצוי בסביבות אותה שעה בהצלחה שחר