התקן תוך רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעוניינת לקבל מידע על התקן תוך רחמי - ייתרונות וחסרונות + רוצה לקבל מידע מנסיון של נשים אחרות על ההתקן והאם כדאי לי לשים לעצמי. שמעתי שיש התקן מסוג חדש - מבקשת לקבל עליו פרטים
טלי, בת כמה את??? היתרונות הן שלא צריך לקחת כל יום גלולה. החסרונות הם שההתקן לא מונע הריון באופן מוחלט (גלולה יותר בטוחה). כמו כן עלול לגרום דלקות וזיהומים (בכל זאת זה החדרת גוף זר לגופ, והוא מתנגד) לכם אם לא ילדת עדיין אף פעם, כדי לא לשים התקן אלא להשתמש בגלולות.