הפקק הרירי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בשבוע 38 להריון ראשון. לפני יומיים התחילה אצלי הפרשה שקופה סמיכה. בהתחלה זה היו חתיכות גדולות ועכשיו כל הזמן יוצאות טיפות קטנות אבל סמיכות. אם זה הפקק הרירי אז מה זה אומר? שאני אלד בקרוב מאוד? תוך כמה ימים? תודה על התשובה.
הי מרינה, הפקק הרירי הנו הפרשה רירית חומה ומעט צמיגה. סימן זה אינו מחייה הגעה מיידית לביה"ח אלא אם כן מופיע לך דימום. סימן זה יכול להופיע עד כשבוע- שבועיים לפני הלידה אך בד"כ רוב הנשים שמופיע אצלן הפקק הרירי יולדות תוך 72 שעות מהופעתו. בהצלחה ולידה קלה!
מרינה, זה בהחלט נשמע כמו הפקק הרירי, שבדרך כלל נראה כמו נזלת סמיכה, ולעיתים גם מעורב במעט דם. זה בהחלט מעיד על לידה קרובה!! בהצלחה לך