כדורי ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נאמר לי שנטילת כדורי ברזל מורידה את ספיגת הברזל מהמזון בצורה מאוד משמעותית. האם זה נכון? אם כן האם זה מצב הפיך? והאם הדבר נכון גם בילדים? שהרי ממליצים לתת תוסף ברזל כבר לתינוקות. תודה
בהריון מומלץ ליטול תכשירי ברזל ללא סבוכים מיוחדים
אני חושבת שטעית או הוטעית. אולי הכוונה היתה לכך, שספיגת הברזל מכשורי ברזל היא בד"כ גבוהה הרבה יותר מאשר הספיגה ממזון, ולכן לא מספיק לאכול מזון עשיר בברזל, אלא יש להוסיף בהריון גם כדורי ברזל נפרדים
למה אין התיחסות של המומחים?