מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני בשבוע 35 להריוני לאחר אולטרסאונד אמר לי הרופא כי יש מיעוט מי שפיר ושאל אם אני חשה בטוב חיבר אותי למוניטור שיצא תקין. מה משמעות של מיעוט מי שפיר? מה עושים במקרה זה או מה הסיכונים לי או לעובר? תודה מראש
הי שושי, מיעוט מי שפיר פשוטו כמשמעו- יש ירידה בהפרשת מי השפיר ע"י העובר. הסיבות לכך רבות. מכיוון שאת בשבוע כמעט בשל זהו מצב שאינו נדיר. מה שכן, תקפידי על מעקב מוניטור, כמות מי שפיר והרגשת תנועות. בחשד הקטן ביותר שלך לבעיה מסויימת גשי לחדר לידה. בהצלחה!