שאלה לבנות הפורום שעברו היפוך עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מעוניינת לקבל חוות דעת לגבי היפוך עובר שנמצא במצג עכוז. האם זה כואב? האם יש לזה אחוזי הצלחה? אורנה
אורנה היי ההיפוך עצמו לא כואב (אם כי גם כאב הוא סף של כל אחת ואחת), קצת אולי הרגשת אי נוחות וזהו. בקשר לסיכויים זה תלוי בגודל העובר, שבוע, איך הוא בדיוק שוכב, (יש כאלה עם הרגליים מקופלות ויש ישרות, ויש כאלה ששוכבים באלכסון וכו') וגם במי שעושה את זה. תמצאי מישהו טוב באיזור שלך, יש כאלה שממש מומחים לזה. בכל מקרה הכל נעשה תחת אולטראסאונד, מוניטור, ואפשרות מיידית לניתוח אם חלילה משהו מסתבך. בהצלחה זיוה