היסטרוסקופיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. עלי לעבור בדיקת היסטורוסקופיה בעוד מספר ימים, אמרו לי שהבדיקה כואבת מאוד, האם נכון הדבר? אני בחרדה היסטרית - עד כדי כך שאני לא נרדמת בלילות. ובנוסף האם יש איזה שהיא תרופה שאוכל לקחת לפני הבדיקה להפחתת הכאב? (אם בכלל יש צורך בכך)??? בתודה מראש - טלי
טלי- גם אני צריכה לעבור את הבדיקה, וחיפשתי במנוע החיפוש של הפורום- יש די הרבה חומר על הנושא. לא מאד מעודד, אבל נראה לי שאפשר לסבול את זה... נאמר לי שבמידת הצורך אפשר להרדים, ואז לא מרגישים כלום... בהצלחה!