ערכה לחיזוי ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 ומנסה (רק חודשיים אמנם) להכנס להריון. בממוצע, מופיע אצלי המחזור כל 33 יום. התחלתי להשתמש במקלונים לחיזוי הביוץ אתמול - ביום ה- 15 מהמחזור הקודם. לא אתמול ולא היום נראה כל סימן לביוץ קרב. מתי אני אמורה להבחין בסימן כלשהו? נוסף לכך הפסקתי ליטול גלולות לפני 5 חודשים (נטלתי 3 שנים לאחר הפסקה של שנתיים שקודם להן נטלתי 5 שנים), האם זה נכון ש הגלולות "מייבשות" ביוץ?
רוב הסיכויים הם, שאת מבייצת בערך ביום ה-19 למחזור (לפי החישוב של 33 ימי מחזור פחות 14 ימים). אי לכך, רוב הסיכויים שהערכה תראה תשובה חיובית ביום ה-17 או ה-18 למחזור, המורה שהביוץ יגיע תוך 24-36 שעות כן, גלולות מונעות ביוץ בעת נטילתן, ולעיתים לוקח לביוץ מספר שבועות לחזור לסדירותו לאחר הפסקת נטילת הגלולות, אך אם הפסקת כבר לפני 5 חודשים, אין כמעט סיכוי שהגלולות עדיין משפיעות על הביוץ שלך. התופעות הללו עוברות בד"כ לכל המאוחר כעבור חודש-חודשיים. וחשוב לזכור תמיד - גם עבור זוג שמקיים יחסים בדיוק ביום הביוץ וסביבו, הסיכוי להרות בכל מחזור למחזור הוא רק 1 ל-6, כלומר פחות מ-20%, אז נא לא להתייאש, ומרבית הסיכויים שבקרוב תצליחו. בהצלחה!