מתי עורכים בדיקת דם להריון? - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני (כנראה ובניגוד לשאר השואלות פה) לא מעוניינת להיכנס להריון. אך קיימתי יחסי מין לא מוגנים. ה"חגיגה" נערכה ביום שני שבוע שעבר. את הבדיקת דם עשיתי ביום שני השבוע הזה. מישהו אמר לי שצריך לחכות 10 ימים עד שבודקים. אני כפי שהבנתם בדקתי שבוע אחרי. מישהו יודע מתי עליי לערוך בדיקת דם? תודה
הי גלית, אכן עושים את הבדיקת לאחר עשרה ימים.
מומלץ לחכות אפילו ליום ראשון-שני הקרוב (דהיינו 13-14 ימים מהיום האפשרי לעיבור) על-מנת שתוכלי להיות בטוחה במאת האחוזים. אני מקווה שתקבלי את התשובה השלילית המקווה, ושבפעם הבאה תשתמשו באמצעי הגנה מספקים על-מנת שלא תחווי עוד חרדות כגון אלה. בהצלחה!