פרולקטין גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת דופרגין מזה 4 חודשים עקב פרולקטין גבוה (בסביבות 1300) , אני יודעת כי התרופה מתאימה גם לחולי פרקינסון. האם יכולות להיות לכך השלכות לאחר שימוש ממושך? כיום המינון הוא כדור ליום (0.2) והאם כדאי לעבור לתרופה אחרת? בתודה מראש מורן
אני בעבר לקחתי פארליק, ידוע לי כי התרופה מטפלת בהורמון שמופק מבלוטת התירס ולכן גם חולי פרקינסון מקבלים תרופה זו, לא נראה לי שזה מסוכן, אבל היתי חוזרת על הבדיקה האם ידעת שצריך להיות ערים לפחות 4 שעות לפני שעושים את הבדיקה כדי לקבל תוצאות אמת!