התכווצות שרירים ובן גיי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר להשתמש בבן גיי לשיחרור השרירים בהריון? או שהחומר נכנס למחזור הדם ועובר לתינוק? ומה מידת הנזק?
אני השתמשתי בבן גיי בתקופת ההריון אחרי שביררתי במרכז הטרטולוגי (רעלים) האם הוא מותר לשימוש בהריון. המרכזים האלה הם הסמכות העליונה בנושא של האם מותר לקחת תרופה כלשהיא בזמן ההריון. הנה לינק להודעה של ד"ר וולמן עם טלפון למרכז כזה: http://doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=126928&t=124736 בעיקרון בן גיי מורכב מחומרים טבעיים (בניגוד לוולטרן) כמו מנטול.