בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי הינה בשבוע ה- 10 להריונה. בת 33 עם בריאות תקינה. במהלך השבועות האחרונים היא סובלת מבחילה קשה בעיקר בערבים. בדיקות בבית החולים היו תקינות. האם ניתן לעזור לה?
שלום לאח, בחילות בתחילת הריון הנן נורמליות ובד"כ חולפות לאחר שבוע 12. מה שכן, אחותך יכולה לאכול ארוחות קטנות, לאכול דברים יבשים, לא לאכול אוכל כבד בערב ולפני השינה. בהצלחה!
הכוונה בארוחות קטנות היא לאכול לעיתים תכופות יותר במנות קטנות יותר. כשהקיבה ריקה מרגישים יותר בחילות.
לאח המודאג החדשות הטובות הן, שממש בקרוב הבחילות יחלפו להן כלא היו. יש להתאזר בסבלנות, לאכול משהו קטן על הבוקר עוד לפני שיוצאים מהמיטה, כמו קרקר, ובעיקר לא להעמיס על הקיבה כמויות גדולות של אוכל