תופעות PMS קשות ובלתי נסבלות.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב: גילי 45. אhלו גלולות או תרופה טבעית או כל דרך אחרת כדי להקל על סימפטומים של PMS המטבאים בדיכאונות , בכי , עצבנות בלתי ניתנת לשליטה ת מריבות לא נשלטות , זלילת יתר. כל פסיק נראה כהר . לאחר קבלת המחזור כל התופעות הנ"ל נעלמות. לפי תוצאות הבדיקה , הרופא אמר שרמת ההורמונלי תקינה ובכל זאת תחושות האין אונים של לפני הן קשות ביותר. חשוב: העזרה צריכה להיות טבעית ולא תרופה !!! בבקשה , אודה לכם מאוד על תשובה מעשית . בברכה, הופ
תשאלי גם בפורום רפואה משלימה