זקיקים - שאלה לותיקה / למבינות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן. ביצעתי לפני מס' ימים אולטראסאונד זקיקים והנה התוצאות: לא נצפה נוזל בדוגלס. רירית הרחם הומוגנית. שחלה ימנית - זקיק 18*14 מ"מ וקטנים שחלה שמאלית - נצפו מס זקיקים עד 5 מ"מ. האם מישהי מבינה מה זאת אומרת? האם יש עליי לדאוג או לחשוש? אשמח לקבל את תשובתכן, בתודה מראש על העזרה והידע מיכל
מיכל, קשה לענות מבלי לדעת איזה טיפול את עוברת ובאיזה שלב שלו את נמצאת. אני מקווה שהרופאים יצליחו בכל זאת לעזור לך
שלום לך, 1. מה שלום הקטנטונת שלך? מקווה שהכל בסדר איתה. מה שמה בישראל? 2. תודה על תשובתך המהירה. 3. ובהמשך לתשובתך: כרגע אני לא חושבת שאני במצב של "טיפולים". הסיבה שעשיתי את הבדיקה הנ"ל היא - שפניתי לגניקולוג שלי לבדיקה שגרתית + בדיקה לפני הריון. והוא שלח אותי לעשות את הבדיקה הנ"ל + 3 בדיקות דם. רקע: אני נשואה שנתיים, כיום אני ובעלי רוציים להביא ילד לעולם, אנחנו מנסים בערך כ- 5 חודשים. ליתר דיוק, אולי 3 חודשים בצורה אינטנסיבית. עכשיו האם תוכלי לומר לי מה עלה בגורל הבדיקות שלי? מקווה שכן, תודה בכל אופן
שלום לך, 1. מה שלום הקטנטונת שלך? מקווה שהכל בסדר איתה. מה שמה בישראל? 2. תודה על תשובתך המהירה. 3. ובהמשך לתשובתך: כרגע אני לא חושבת שאני במצב של "טיפולים". הסיבה שעשיתי את הבדיקה הנ"ל היא - שפניתי לגניקולוג שלי לבדיקה שגרתית + בדיקה לפני הריון. והוא שלח אותי לעשות את הבדיקה הנ"ל + 3 בדיקות דם. רקע: אני נשואה שנתיים, כיום אני ובעלי רוציים להביא ילד לעולם, אנחנו מנסים בערך כ- 5 חודשים. ליתר דיוק, אולי 3 חודשים בצורה אינטנסיבית. עכשיו האם תוכלי לומר לי מה עלה בגורל הבדיקות שלי? מקווה שכן, תודה בכל אופן