מיעוט מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלוםרב, ברצוני לקבל חוות דעת לגבי נושא מיעוט מי שפיר, הסיבות אני בשבוע 34, עם מיעוט מי שפיר , ללא ירידת מים, אודה לתשובתכם.
הי רויטל, ישנן מספר סיבות למיעוט מי- שפיר(ואין זה אומר שזה מה שיש אצלך). ירידת מיים סמוייה- זו ירידה גבוהה שקורית ע"י טפטוף איטי ולכן לעיתים קשה לאבחן זאת. מצוקת עובר, מומים שונים- בעיות כרומוזומליות שונות ומומים בהתפתחות כליות העובר. לנשים עם תופעה זו רצוי לנוח, לשתות הרבה ולהקפיד להרגיש תנועות עובר. כשיש חשש , אפילו קטן, גשי לחדר לידה ע"מ שיבדקו אותך. בהצלחה!