סטרואידים והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לצוות הרופאים. שמי איריס, בת 35, ארבעה חודשים אחרי לידה תקינה ורגילה. חליתי ב-ITP מטופלת מאז כ- חודשים בסטרואידים. כיום במגמת ירידה במינון התרופה (פרנדיזון). 5 מ"ג ליום. מעונינת להכנס להריון לקראת סוף החורף שאלתי : כמה זמן על הגוף להתנקות מהסטרואידים לפני כן? והאם אין בכך סיכון רפואי.
שלום איריס אני בחודש שמיני ומטופלת מתחילת ההריון בפרדניזון עקב מחלת קרוהן. בררתי הרבה בנושא ותרופה זו לא עוברת את השילייה אך עלולה לגרום לשפה שסועה אצל העובר.