פעמיים בחודש מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 17 , ו4 חודשים האחרונים קיבלתי מחזור פעמיים בחודש ואף יותר מכך, יש לי גם כאבי בטן תכופים ואין לי תאבון , על מה זה יכול להעיד ומה צריך לעשות ? תודה , שירה
שירה, קצת קשה לתת תשובה למצב כזה בגילך. סביר להניח שהגוף שלך עדיין משתנה וגודל. אבל זה יכול להעיד גם על דברים אחרים כמו מחלות למיניהם. האם בד"כ המחזור שלך סדיר ? כדאי מאוד שתגשי לרופא/ת נשים לבדיקה. אם תפרטי את האיזור בארץ שבו את גרה תוכלי לקבל פה גם המלצות לרופאים.