מינון ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, האם מישהי יודעת מה המינון המומלץ לברזל בהריון? אני לא צמחונית ולא אנמית (המוגלובין היה 12.7 לפני כחודשיים, אבדוק שוב בעוד כשבועיים). אני באמצע ההריון. תודה!
יתכן שאת מהיחידות שלא זקוקות בכלל לתוספת ברזל, אם את מרגישה טוב חכי לספירת הדם ותחליטי בהתאם לתוצאותיה, אם את חלשה קחי כדור אחד ליום בעקרון אני ממליצה על כדורי ג'נטל איירון שנרכשים ללא מרשם המינון הרצוי: המוגלובין 10.5 עד 11.5 - כדור 1 ביום, המוגלובין 10 עד 10.5 - 2 כדורים ביום, המוגלובין מתחת ל-10 - 3 כדורים ביום
תודה - אני אחכה ואראה.