pco והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש אובחנתי כסובלת מ PCO ,לא מטופלת כרגע בבעיה. את המחזור האחרון קיבלתי ב 14.09 , ועד היום לא קיבלתי מחזור (22.10) וגם אין סממנים למחזור חוץ מכאבי בטן(כמו כאבי מחזור). מאז שהפסקתי את הגלולות (לפני כחצי שנה) , קיבלתי מחזור בהפרש של 3 שבועות , עם סטיה של יומיים שלושה. האם זהו אחד הסממנים ל PCO , או שאולי אני בהריון ? חשוב גם לציין שאני סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס , ומטופלת באלטרוקסין. לתשובתכם המהירה אודה
ללא חשוב, את בודאי יודעת שללא גלולות במצב של PCO יש שיבושים במחזור והוא אף יכול להעלם. כמו כן גם ההיפותירודיזם שלך גם עלול לגרום לכך. לכן, יכול להיות שזהו שבוש הורמונלי ויכול להיות שאת כן בהריון- ע"י בדיקת דם פשוטה תוודאי בדיוק מה מצבך. בהצלחה!