אסטמה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם שימוש בונטולין בתדירות גבוהה ( 4-5 שאיפות ביום) , משפיע על העובר. אם כן , אין הוא משפיע על העובר ואיך אפשר להימנע מזה ?
ונטולין מרפה שרירים (בדרכי הנשימה) אך גם שרירים נוספים בגופנו וביניהם שרירי הרחם. (יכול לעכב צירים). אם את זקוקה ל 4-5 שאיפות ונטולין ביום שימי לב: א. שאכן כל הלחיצה של התרסיס נכנס לגופך ולא נשאר בפה (הרגשה של משהו קר). כי אז את לא מקבלת את המינון הנכון. יש ונטולין באבקה - מומלץ נקרא "ונטולין דיסקוס". ב. אם את לוקחת טוב את המשאף ועדין זקוקה לכ"כ הרבה ונטולין - רצוי לעבור לטיפול קבוע של מרחיב סמפונות אחר המחזיק 12 שעות (נקרא סרבנט)ולא 4 שעות כמו ונטולין. ניתן לקחת גם סטרואידים במינון נמוך- לא פוגע בעובר. - בכל מקרה יש להתייעץ עם רופא המשפחה- כי המינון שאת זקוקה לונטולין הוא גדול. בהצלחה.