דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך 02.10 קיבלתי מחזור תקין ( הפסקתי לפני כשלושה חודשים את הגלולות) ואני מעוניינת בהריון . יש לי שני ילדים . לאחר כ- 11 יום קיימתי יחסים ואתמול 20.10 החלו לי דימומים בהירים הולכים וחוזרים . מה זה אומר? עשיתי בדיקת הריון ביתית ביום שישי והיא יצאה שלילית . האם בבדיקת דם ניתן לראות בוודאות בשלב זה אם זהו הריון? ואם לא אז מה כל הדימומים האלו שבועיים אחרי מחזור ? מודאגת תודה
בדיקת הריון כדאי לבצע באיחור של המחזור או מספר ימים לאחר מכן, עד אז אפשר לקבל תשובה שלילית שגויה. דימומים כמו שתיארת בתחילת הריון הם דבר שכיח אבל זה לא אינדיקציה להריון, וחוץ מהריון יכולים להיות עוד לא מעט גורמים. אז אם את באמת מודאגת גשי לבדיקה.