חלבון עוברי ותסמונת דאון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות עמכן הסליחה אך היתי מבקשת רק את תשובתם של הרופאים. אני בת 28 ובהריון ראשון. עברתי בדיקת חלבון עוברי והתוצאה של ה HCG העלתה את הסיכויים מ 1:1014 - לפי גילי ל 1:200. כבר עשיתי בדיקת מי שפיר לפני כשבוע אך אני לא מצליחה להפסיק לדאוג. מה התוצאה אומרת מעבר לכך שיש סיכוי לעובר פגוע של 0.5%.
אני יודעת שביקשת את תשובתם של הרופאים אך רופאים אין בנמצא באתר זה... ואני מקווה שזה מצב זמני. את יכולה לגשת לפורומים בוואלה או לפורומים באתר www.blife.co.il כמו כל הבדיקות הססטיסטיות, כל מה שהתוצאה מבטאת זה סיכוי. אין שום משמעות אחרת.