תנועת עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע 20 ועדיין לא מרגישה כלום (הריון רראשון), האם אני צריכה ליהיות מודאגת??????????
ממש ממש לא. בהריון ראשון התנועות יכולות להיות מורגשות רק בשבוע 22 ואולי אף מאוחר יותר. אם כל שאר הדברים בסדר (א"ס וכו') אין לך מה לדאוג.
אני מסכימה. אין צורך לדאוג. הממוצע להרגשת תנועות בהריון ראשון הוא שבוע 18 עד 24 (!), וגם זה רק בתנאי שאין לך שיליה קדמית. אם השיליה קדמית ייתכן אף עיכוב נוסף בתחושת התנועות. נסי להירגע ובקרוב תרגישי את העובר ללא הרף.