חלבון עוברי-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי מעוניינת בעזרה בפענוח התוצאות: התןצאה לגבי גיל ובדיקות היא:9999-1 התוצאה לגבי גיל בלבד:1098-1 מה אתן אומרות?
זה תקין לחלוטין. זה אומר שהסיכון למום נמוך באופן משמעותי מזה שניתן לצפות רק על סמך גילך.
יקירתי, הסירי דאגה מליבך התוצאה תקינה לחלוטין. הגבולי הוא 1:380 את קיבלת יותר מ 380 כלומר שהכל בסדר, פחות מ- 380 מבחינה סטטיסטית מסמן שמשהו עם העובר לא בסדר. חוץ מזה זאת רק בדיקה סטטיסטית. בהצלחה בהמשך...
תודה לכולן.
תודה לכולן.
מצטערת להיות הפסימית היחידה , אבל , הסיכוי 1:9999 הוא הסיכוי לתסמונת דאון , וזה אומר רמת חלבון עוברי נמוכה שנמצאה בדם , אבל... רמת החלבון העוברי שנמצאה בדם היא גבוהה מאוד (ולכן הסיכוי לתסמונת דאון נמוך כ"כ) יכולה להצביע על תעלת עצבים פתוחה , כלומר סכנה לאננצפלוס או תעלה פתוחה בגב העובר , ולכן כדאי מאוד להראות את התוצאות (המפורטות ) לרופא שיראה את רמת החלבון העוברי בדם ואת שאר התוצאות ועפ"י זה יבחן את תוצאות הבדיקה. (בהריון ראשון נמצא אצלי ערך גבוה מאוד של חלבון עוברי ובאולטרסאונד התגלה אננצפלוס = תעלת המוח של העובר לא נסגרה ולכן נאלצתי לעבור הפלה). אין זה אומר שכך הוא אצלך!!! רק גשי לרופא עם תוצאות הבדיקות. בהצלחה .