חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתכננת להכנס להריון בקרוב (בעוד כחודש). שמעתי שצריך לקחת חומצה פולית לפני ההריון גם אחרי שנכנסים להריון. הרופא רשם לי חומצה פולית וציין שעלי לקחת עד שאכנס להריון. האם עלי להפסיק כשאכנס להריון ע"פ עצת הרופא?
מומלץ לקחת 3 חודשים לפני הכניסה להריון ושלושה חודשים ראשונים של ההריון. לחילופין נותנים בהריון כדורי מולטי ויטמין המכיל ברזל וחומצה פולית ושאר מטעמים, לכן כדורים אלו יכולים להחליף את כדורי החומצה הפולית, ואני בטוחה שלזה הוא התכוון. אל תפסיקי לקחת את הכדורים עד אישור מפורש מהרופא.