הזרעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני נמצאת בטיפולי פוריות, נאמר לי ליטול במשך חמישה ימים, 2 כדורים ליום של איקקלומין ובשל חישוב לא נכון נטלתי במשך שישה ימים, האם זה משמעותי? מחר אני אמורה לעבור השבחת זרע והזרעה, רציתי לדעת מהם סיכויי ההיקלטות בהזרעה והאם זה משנה איזה רופא מבצע או איזה מעבדה עושה את השבחת הזרע? לתשובתכם אודה. גלית
קודם כל גלית אני מאחלת לך המון הצלחה בטיפול הנוכחי. אם ובמקרה טעית בלקיחת הכדורים לפי דעתי את צריכה לדבר עם הרופא שלך שנתן לך את המרשם של הכדורים. עכשיו בקשר לשאלתך לגבי הסיכויי היקלטות בהזרעה זה ממש אני לא אוכל לומר לך אלא רק הרופא שמטפל בך. לדעתי מי שמטפל בך צריך להיות הרופא המבצע והמעבדה שעושה את השבחת הזרע לדעתי זו מעבדת בי"ח. מקווה שעזרתי לך בהצלחה!