מישהו יודע על הליך בדיקת הריון במכבי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם בקופח מכבי יש צורך בהפנייה לבדיקת דם להריון? הא פשוט מגיעים וזהו?
ברגע שיש לך איחור של לפחות שלושה ימים, את יכולה ללכת באופן חופשי לכל מעבדה של הקופה ללא הפניה ולבצע את הבדיקת דם. התשובה לפעמים מגיעה עוד באותו יום ולפעמים יום אחרי. בהצלחה
תודה
לא חייבים לחכות לאיחור. אני ניגשתי לבדיקת דם בשתי הזדמנויות ואף אחד לא שאל אותי אם יש בכלל איחור. מה שכן - מקבלים תשובה איכותית (חיובי או שלילי) ולא כמותית (מספר מדוייק). למרות שהבנתי שאם זו תשובה חיובית עד 1000 יח' HCG הם כן מפרטים בדיוק את הכמות. אם זה מעל 1000 הם רק כותבים "מעל 1000". בהצלחה!