תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהעדר רופא בפורום אשמח לקבל תשובה מהבנות באשר לטיפול ב'גב תפוס' בשליש הראשון להריון (שבוע 11). האם מותר בן-גיי/ וולטרן במשחה/קרם? תודה
למיטב ידיעתי מותר וולטרן בהריון, אך הכי טוב שתתקשרי למחלקת טרטולוגיה בבי"ח הדסה בירושלים, הם עונים מייד לגבי כל שאלה שקשורה למשהו חיצוני שיכול להשפיע על העובר. מס' טלפון:026243669. תרגישי טוב
תודה! אשתמש במספר.
גם אני הזדקקתי לשימוש באחת מהמשחות הנ"ל לפי הבירור שעשיתי אז בוולטרן יש סיכון מסויים ובן גיי מותר לשימוש. שתי המשחות דומות אך מכילות מרכיבים שונים. בכל מקרה, המרכז הטרטולוגי הוא הסמכות.